Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Saturday, October 29

Sanggup tak tid0w Demi Blog

huh ! ape nak jdy la ngn aku nehh.. sanggup ta td0w bersengkang mate bwt bende yg bl0m tentu b0le ciap nehh.. Aku bkn ape.. ishh , ta puas aty laa ngn blog neh.. tuh ary bwt blog tuk assignment jdy plak bwt page skrg nak buat kat blog sndri tak jdy plak.. sje kan.. mngade laa.. eee !! geram2.. ase nak gigit2 jea...
yela , taw2 jela jenis aku kan.. everything kat dunia neh selagi aku tak dapat selagi tuh haty neh tak kan puas.. s0 , aku akam usaha sampai b0lehh !! Itu Lahh CIMA !! yeaaa.. :))

2 comments:

  1. bgtu juga lah yg terjadi kapada dri ku sejak mula2 terjebak dlm dunia blog neh.. hahahha asaimen pn ntah ke mana hahaha

    ReplyDelete
  2. hakhak. . taw tak pew. .
    kadang2. . hancur blog kte bwt..
    da jdy cmtuh nak jgb berblog2. . hakhakhak :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...