Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Saturday, October 29

Tentang Diriku



Nor Shahima Bt Shaharudin ?? who? had0ii.. owner Blog neh laa spe agy kann.. tuh name aku cam dlm IC..
salu lebih dikenali dgn pnggilan Manje Mizschuek.. hakhakhak :))
Okay dah terlebehh nehh.. tuh nickname jelaa.. org byk kenal aku dgn name Cima jea..saje nak pnjang cter..kesahh ke? aku pnye blog kan.. So , its all up to me lha ~ jdy b0le call me Cima..
Org klo tak kenal aku msty akan expect aku nehh s0mbong.. aduuii.. knp laa? muke aku nehh garang cgt ke? ishh3.. ske2 jea kan.. bak kate org2 tua , Tak Kenal Maka Tak Cinta , Bila Dah Kenal Macam Celaka.. Hakhakhak.. Okay2~ tuh aku yg tambah sndri jea.. :))
So , klo nak mnilai org tuh bia la kenal dlu.. bru leh decide.. jgn la pkai ambush jea ckp org ske suki nenek k0rg jea.. huemm , bkn seorg dua yg ckp aku cmtuhh.. byk daa.. disbbkan mke aku yg susah nak senyumm nehh.. actually bkn susah nak senyumm just malu jea.. aishhceyhhh ! ta ley blaa.. malu la cgt kann..
Aku anak ke3 dari 7beradek.. n aku only gurl in the w0rld.. hakhakhak :)) perasan ! tadew laa.. aku se0rg pmpuan n sume laki.. nsed aku ta trjerumus jdy tomb0y kan..? tpy mmg ta dpt tIpu laa.. aku neh jenis kasar org nye.. nak bwt cmner kan.. tpy remember ye , sifat kewanitaan tuh msih ade dlm diri nehh.. hukhukhuk :))
maseh agy Manje org nye.. okay ~ yg neh mmg ta ley bla langsung..
Lahir pada 20 December 19**..di Hospital Besar Ipoh.. skrg Hospital itu lebih Dikenal Hospital Raja Pemaisuri Bainun.. huemm ? btoi ke neh.. almaklum lah lame ta blek ep0h kan.. tpy , jgn cakap aku lupa asal usul okay ~ aku stay igt my Hometown agy.. tempat aku di besarkan.. hukhukhuk :))
huemm.. alaa . . k0rg neh la melampau2 la.. aku ase kl0 aku na cter sume tntang aku smpai dua kali Raya p0wn belum tentu abes kan.. s0 , kl0 nak kenal aku dgn lebih mndalam jom cple ngn aku nakk?? hakhakhak :)) ceyh ! statemaent pling ng0kk jea nehh karang tak pasal2 jea kne.. just be my Friends la okay u alls..
thats all laa.. letih da na celoteh bykk.. enough CIMA !! ^_^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...