Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Saturday, February 9

So Long , So Sad, So Miss him

Assalamualaikum.. hye readers. mmg betul lama aku tak updated blog neh kann . rasanya last update tahun lepas bulan 9 . skrg neh pun dah tahun 2013 bulan Feb. so long . mcm2 dah terjadi sepanjang tuh . termasuk la LAPTOP kesayangan aku hilang. kena pecah kereta. kalau nak cter mmg panjang cter nyeee. tak taw nak mula kan dari mana .. yg tuh later on la aku story. now aku rasa mcm sedihhh sgt semenjak masuk sem baru neh . neh la sem penghabisan aku. lagi 5bulan aku nak abis study. rasanya mcm lama sgt nak abiss. kenapa la asyik nak cari gaduh dgn aku jeaa. selalu benda yg sama jea yg nak digaduhkan . malam neh aku tension sangat. 1st time aku dah BLOCK FACEBOOK dia . mcm tak caye jea . aku mmg sakit hati sgt dgn dia sampai aku tak boleh kawal diri aku utk memaki dia, dia mmg mintak aku maki dia jea kenapa ekk ..punca nya gaduh sbb nye dia buat perangai dgn aku .. kisahnya bermula dari sini......
"sepatutnya Raya cina neh aku balik Ipoh , cuti 4 hari jea sampai Selasa minggu depan , dia ambik aku kat banting neh ,dia sewa kereta. sbb kereta dia rosak .pada mulanya , aku cakap dgn dia kalau dia tak jadi ambik aku kat sini mmg aku rasa malas nak balik ipoh. sbbnye.. dua minggu lepas aku baru jea balik Ipoh naek bas. terasa penat nak ulang alik Banting Ipoh , Ipoh Banting tiap2 bulan kan. so , sehari sebelum dia nak ambik aku , aku cancelkan tak jadi balik ipoh. so dia tayah ambil laa .lagipun aku tanak mnyusahkan dia n beban kan dia sbb aku faham dia tak bpe ade duit. nanti klo nak ambik aku kat sini lagi nak pkai byk duit kan. dgn sewa kereta lagi. so aku cancel kan laa. pada mula nye dia okay jea..tak marah pun sbb aku tak jadi. lepas tuh tiba2 dia marah aku, dia cakap tak puas hati dgn aku .sbb dia penat carikan kereta sewa pnyudahnye aku tak jadi balik. lagipun dye belom bayar pape lagi .tak rugi pape pun aku rasaa. kenapa dia perlu marah n buat perangai dgn aku .lagipun aku cuti kejapp jea, kalau cuti lama sedap jugak nak balik Ipoh kann. neh kejap jea.blom sempat panas punggung dok kat iPoh dah kena balik Bnating. penat rasanya.kenapa susah nak faham ? lps tuh dia buat perangai mana tak aku naik angin marah dia,aku ckp elok2 semua tak makan dahh. ake pun membuak marah la sekali tuh aku maki diaa. geramm gila mcm tak faham situasi aku jea. tension lah mcm neh taw . sampai ke hari neh tetap nak cari gaduh jugak . bila aku senyap tak contact dia , dia taw contact n mesej aku. tapi buka tujuan yg baik malah nak gaduh n tuduh bukan2 kat aku . baik tayah contact pun aku relaa . perlu ke mcm tuh ?? sussahhh ! sedihhhh ,penat semua ade !!! YaAllah ... hurmmmmmm
seriously , aku mmg rindu dia sgt 1 tapi kenapa kena jadi mcm nehh . sebenarnye aku baru dapat taw satu berita yg kurang mnyenangkan hati aku . seriously , hati aku mmg gelisahh sgt . yg selama neh dia dok mngadu sakit lutut sbb excident yg dulu skrg neh tempurung lutut dia dah retak . kena operation . so , aku pening laa. tension jea memikirkan nye . tapi dia still nak terus mcm neh ngn aku kenapa ?? aku dapat taw neh semua sendri . tade sape2 bgtaw aku. dr mana itu RAHSIA .
aku rasa smpai sini jea kot . banyak lagi nak story .tapi tak larat nak menaip. aku harap SI DIA ade baca entry neh dan dia akan faham isi hati aku . In Sya Allah .Amin :((( sad
Seriously , i miss him so much . tolong berbaik balik ,penat nak gaduh2 :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...