Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Friday, May 10

I need u KETENANGAN :)

hye readers . tgh buat ape tuu ? rindu korang lahh . muahh3. lama betul tak update kan ? berhabuk dah . neh la peneman aku . bila aku bosan , sedih , neh la aku cari . iaitu BLOG kesayangan aku . sebelum neh ade ade cerita , tapi malas nak publish jea . kali neh jea. tak taw la kenapa aku rasa teringin nak publish . banyak betul la masalah skrg . seriously aku stress. tapi everything under control. dunt worried about it keyhhh ! aku yakin aku mampu hadapi semua neh . IN SYA ALLAH . dan aku percaya ALLAH sntiasa dekat dgn n bantu aku . SUMPAH aku sedih semenjak syafiq tak ambik peduli pasal aku . tapi , skrg neh entry neh aku malas nak story pasal dia lagi . Aku just nak share gambar aku hangout ngn kawan2 aku . firstly. kitaorg pegi karoke kat NILAI  then, pegi jalan2 KL .lepak dataran Kuala Lumpur .pastuh pegi depan2 KLCC tuu. enjoy . walaupun time tuu kepala otak aku still ingat kat lelaki tak guna tuuhh. erghhh. knp la dia suka muncul dlm fikiran aku kan ? okay cima! enough la story pasal diaaaaaaa ! whatever happends aku nak hepi2 jea ! smpai bila nak tension jea. serabutttt otak taw . tambah nak FINAL nehh . mehh sini aku share sikit pic aku time hangout KL . :)) Peace yawwwwww :))

with my buddies wani , Aku , n BIeybiey :))

JANGAN SALAH SANGKA, NEH HANYA LA CAWAN SEMATA2 JEA . HEHE :)

Kusyukk beno tuhh ! hehe



sape punya keje neh snapp senyap2 ?? haha

bila dah dapat karokk neh la jadinyee. haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...