Pemuda-Pemudi

Saturday, May 11

Dimanakah Noktah nya ? :'(

Assalamualaikum readers . hurmm . bertemankan laptop dan phone . aku mmg terasa sunyi sgt malam neh. malam minggu yg tersangat sunyi . berlatar belakangkan lagu SITI NURHALIZA *kesilapanku keegoanmu" . layan nye lagu nehh. teringat aku dekat seseorang . lagu yg penuh makna. seolah2 memahami perasaan aku sekarang.
Tak taw lah . aku sebenarnye banyak nak tulis ,tapi tak taw nak mulakan macam mana . seriously , mmg sedih . dan aku tak taw dimana noktah semua neh . Sumpah bila berjauhan neh aku susah nak faham perangai dia . kenapa dia begituu teruk sekali . bila aku dah putus asa ,dia plak nak tunjuk perangai dgn aku . time aku bagi muka,pujuk ,cakap elok2 dia layan aku macam sampah . marah2 aku .aku cakap ape pun tak layann. aku mesej ,tak layan . aku kol bertubi2 tak angkat *dalam hatiku masih bersbar,mungkin dia rasa sakit hati lagi.aku ambik keputusan tak kan ganggu dia* . Now , bila aku dah putus asa dengan semua tuh, dia datang dekat menyalah kan aku lagi ? why ? jangan tanya ape2 lagi ,sebab aku mmg dah putus asa nak melayan lelaki mcm nehh .dia mmg tak faham keadaan aku . sekarang , aku bertekad aku mmg tak kan ganggu dia sampai bila2 . tak kisah la ape2 jadi sekali punn. biar la dia cermin diri dia plak .jgn hanya memandang kesalahan aku seorg jea . Malah , bila aku pula dah senyap dia plak mnuduh aku ade orang lain . kenapa ? dia nak aku jea terhegeh2 kat dia .camtuh ? sudah lahh . mmg tak . orang klo dah layan aku macam kayuu . aku tak berpaling lagi . klo dia rasa dia perlukan aku . dia yg sepatutnya datang dekat aku . tapi bukan aku yg datang pada dia . sbb sebelumm nehh aku dah penat merayu2 kat dia . tapi bila sekali aku dah putus asa jgn tanya kenapa aku tak layan even sekali . 
terlalu banyak dia sakitkan hati aku , dari dulu smpai sekarang . dia sedar ,mahupun dia tak sedar aku tetap mnyembunyikan rasa itu semata2 aku sayangkn dia .dan aku tanak gaduh . dan aku tanak besarkan masalah . tapi dia ? hurmm . tak taw nak cakap lahh.  biar lah dia menilai sendri . semoga dia sedar diri .yg tak dew manusia perfect dalam dunia nehh .
Aku berharap semua ini akan berakhir dgn satu kebahagian yg kekal abadi . :'(
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...