Pemuda-Pemudi

Sunday, May 12

Selamat Hari Ibu :)

Assalamualaikumm guyz. hehe. hari neh tak taw lahh . perasaan aku bercampur baur . tak taw lah kenapa ! mungkin sebab hari ibu kot . Tujuan utama aku tulis entry neh , aku nak mengucapkan SELAMAT HARI IBU kepada mak aku yg sudah membesarkan aku selama 21 tahun neh ! waaa. FATIMAH BINTI MOHD SALLEH .tiada satuu pun dalam dunia neh boleh gantikan tempat beliau . tempat aku mngadu ,meminta, dan segala2nye lahh dia . tiada dia aku ibarat LUMPUH ! seriously , bila dah besar aku semakin mengenali erti ibu dan emak dalam diri aku . Dulu ,aku buta , teringat jugak waktu dulu ,aku suka melawan emak aku . dalam adik beradik aku lahh yg paling kurang ajar sekali . betul.. kalau aku jadi emak aku time tuh aku mesti dah bunuh2 dan anak macam aku neh . huh ! sedih plak mngimbau kenangan dulu . aku lah dulu yang paling degil n paling banyak kena pukul . bila teringat aku rasa kelakar dan sedih . hehe. aku kecik2 mmg susah nak dibendung. dan aku TABIK HORMAT kpd emak aku yg dah berjaya membesarkan anak yg keras perangai nya mcm aku nehh . kegigihan nya membesar 7 orang anak mmg tade sape boleh faham. hanya anak yg sedar saja boleh memahami . dan aku faham emak aku mseti marasai pelbagai dugaan sepanjang hidupnya kan.? ehhhh*knp la air mata aku nak jatuh plak neh ?* :(( 
rindu plak dah 3 bulan lebih tak jumpa emak aku . sementara tunggu bulan 6 nak abes study neh * dalam hati bersabar* hurmmm . kita sayang mak , :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...