Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Friday, May 10

Salah kah aku ? :'(

hye guys . hurmm . jam mnunjukan pukul 3.00 p.m. aku baru bangun dari lena ku . kelas satu hari aku tak pergi. elok orang laen dah balik sembahyang jumaat baru aku celik mata. YaAllah ,aku masih diberi peluang utk melihat dunia. Alhamdulillah ..tapi bila bangun dari tidur .aku ingat semua masalah akan selesai . tapi ? ade lagi yg nak cari gaduh dgn aku .. why ? perlu ke ? phone tuhh mati baterynye time aku tgh tdor. so off lahh. bila aku sedar dr tdur baru aku perasan yg phone aku termati . so aku pun capai la cas nak cucuk . then aku on la phone. aku dapat mesej dari dia. n miskol . sakit hati aku taw. dpt mesej berbunyi "knp off dua2 no ? ada beli no baru ke ? no sebelum neh tak pkai dah ke ? " waa. so shit kan ? nak ckp aku curang ke ? helo .stop it la nak menyalahkan aku jea wahai arjuna .aku ckp aku tidur respon yg dia bagi macam tak percaya jea. sudah la. klo tak caya dok diam2. sikit aki tak heran kann. 
and then, what your motif contact aku ? semata2 nak gaduh ke ? soryy. aku tade mase ngn semua tuh sygg. tapi mmg betul pun. dia cari aku semata2 nak gaduh . ape dia nak sebenarnya dari aku . dia cakap aku dah malukan dia and jatuhkan air muka dia ? heyyy ! whats your problem nak mmfitnah aku hah ! salah ke aku tulis cerita aku dalam blog neh . yg nak terasa lebih kenapaa, 
kau nak malu bila kawan2 kau tanya ? kenapa nak malu . kau jawab la sndri pertnyaan diorg tuuhh. kau yg nak jadi mcm neh . bila aku nak balik ipoh jumpa kau , nak berbaik , nak berdamai . kau ego .tunjuk keras kepala . tanak jugak. so now kau salah kan aku knp aku publish cerita pasal kau mcm tuhh ? ape kau nak ?
okayy. semenjak kau tak hiraukan aku , aku dah tade tempat mngadu .tempat bermnja.tempat bercerita .klo aku tak cerita dlm blog. kat mne lagi aku nak luahkan? kau nak aku mati sbb stress ke ? kau doakan aku cepatt mati ye. tapelahh..:(
aku dah pesan byk kali , klo tanak berbaik jgn cari aku . aku mmg dah letih hidup dlm perhubungan mcm neh . aku wanita. yg ade hati dan perasaan yg lembut . bukan mcm lelaki. hati kental . bila dah aku buat semua salah .kemana arah lagi hendak aku pergi ? ape yg kita alami ,orang laen tak kan faham kan . cakap mcm mne skali pun orang laen tak kan faham. yg faham aku sndri n ALLAH S.W.T sahaje . hurmm. 

*yaAllah kau bukak kn hati dia, lembutkan hati dia.. bagi tenangan di hati dia. semoga dia menyedari ape yg dia sudah lakukan skrg . jika aku salah , Kau bimbingkan aku yg yaAllah . kau tunjukkan kami Jalan yg benar dan lurus. semoga semua ini akan selesai . dan aku yakin yaAllah. setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian nya. Aku juga yakin .Kau tak kan memberi hambaMu dugaan melebihi kemampuan seseorang tuh. aku redha . AMIN :'( 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...