Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Friday, May 10

sedih . sedih . sedih . hurmmm :(

hye bloggerr . now, entry neh aku nak story pasal syafiq . hurmm . sedih laa . why .why ? knp dia sanggup hukum aku mcm neh skali ? adil ke ? time dye aku boleh maafkan .tapi skali aku buat salah dye hukum aku kaw2 . sampai langsung sekali pun tak ambik peduli pasal aku kat sini . why ? aku sedar. aku neh bukan manusia perfect ,dan dia jugak kena sedar nobody perfect in dis world . but ? perlu ke dia layan aku macam neh . tak contact aku. tak mesej. tak kol .tak ambik taw psl aku. sibuk ngn keje dia 24hours ! aku neh sape bg dye ? kdg2 .aku dah penat cakap ngn dia. ape aku ckp dye tak hiraukan dah .bukannye aku tak mintak maaf. jenuh aku say sori n pujuk ,sampai aku nak balik ipoh jumpa dye .dye tanak jumpa aku . bayangkan? sedih nye. first time dye mcm neh ngn aku . mmg aku terkilan sgt . dye pun taw tujuan kau nak jumpa dye .aku nak brdamai ngn dia . bukan senang nak jumpa. bila ade masa dye mati2 tolak tanak jumpa aku. sblom neh tak guna la dok ngadu rindu2 . ini semua TIPUUUU ! hurmm.
yg paling menyedihkan... selama 3 tahun lebih neh. sekarang neh first time dye ckp aku kongkong hdup dyeee . di sebabkan aku tak kasi dye pegi race TUH SAHAJE . helo ? excuse me bro ? bukan semua benda aku tak kasi . cuma tuh jea .dye ckp aku kongkong dia . setahu aku .lelaki yg ckp pompuan neh kongkong dye.lelaki neh kaki enjoy jea ! ok fine . klo nak enjoy ngn kehidupan sendiri .let me go .kan senang ! putus jea. kan simple . buat ape nak bersama lagi ? ssh la ckp ngn lelaki. semua lelaki samaa jea. tolong la sedar . klo aku kongkong dye .baik aku kunci dye dalam almari jea. klo benda aku tak suka tolong la respectt. dia nak aku respect dia . tapi dia pernah ke respect keputusan aku sekali jea ? mmg tak adil kan ? hurmmmm .dia mmg dah laen sgttt. aku pun tak faham .
now ,aku dah rasa putus asa nak memujuk lelaki yg ego,keras kepala mcm dia . klo dye rasa dye perlukan aku .dtg la sndri kat aku . dye mmg tak adil . tak adilllllll sgt ! dulu ,aku tak pernah pun hukum dye mcm neh taw. skrg neh , aku malas nak setia sgttt dah . sbb lelaki semua nye samaaaa ! bila aku keluar .aku dpt tgk lelaki skrg nehh. hurmmm.tak taw la nak ckp mcm mana . dah kawen still keluar ngn perempuan laen ! bykk aku jumpa mcm tuhh . Dunia mcm nak balik zaman . hurmmm ,
# kepada MR.PERFECT syafiq . saya mmg dah putus asa . *aku bertekad tanak layan dia dahh . kau anggap jelahh aku dah mati. dah terkubur dalam ingatan kau tuuu. pegi jela race tuuuh. tapi lepas neh jgn tanya kenapa aku keluar ngn lelaki laen and jgn tanya kenapa aku warnakan rambutt aku. tuh sbb kau yg ABAIKAN AKU ! SEKIAN . asssalamualaikum . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...