Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Friday, July 5

Thankss ALLAH :)

Assalamualaikum readers , rasa mcm lama sgt tak tulis blog ney haa. yelaa , semenjak dua menjakk ney mmg busy . mcm2 dah terjadi . but its okay ,aku jadikan semua ney sebgai pengajaran di dalam hidup aku.
Cinta aku yg complicated tu dah selesai . aku n dia dah berbaik . tapi ? mungkin tak sama mcm hbungan yg dulu . now rasa mcm laen sgt . tak tahu la knp . skrg aku malas fikir benda yg dah lepas . aku just nak focused ngn ape yg aku nak capaikan jea. SEARCHING JOB COLLECT MONEY FOR FUTURE . ade makna tuu . kami dah brnekad .nak buat ikatan dlm tahun depan . insyaallah jika ade rezeki di situu. ape yg penting .usaha n kerja keras duluu . yaAllah bantu aku jika betul dia jodohku permudahan kan segala urusan kami utk mempercepat mendirikan Masjid kami.. Aminn :) In sha Allah



saya masih sygkan awak mcm dulu2 lagi . wlaupun mcm2 dah terjadi antara kita :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...