Pemuda-Pemudi

Sunday, November 13

Awak segala2nye.. :))

Hal0 blogger. . selamat berHari Minggu semua..huem , bosan plak ary2 mnggu neh.. tak taw na bwt ape.. makan td0w berak ngadap lappy.. neh jelaa keje nye.. eiisshh !! ta sen0noh kan.. anak dara ape cmnehh.. neh kl0 taw mak aku msty bsing dea nehh.. sedehyyy !! huhu.. okay2. . ckup2. . skrg bkn nak cter psl ary mnggu.. aku nak cter pasal.. SYAFIQ ZAIRUL ASRAF..My Sayang.. :)) huhu .. kenal agy kan. .
kteorg dah kembali trjalin.. ntah lha ~ aku rase aku tak b0le nak brsame org laen kecuali dea se0rg jea.. aku da cube ngn org laen.. tpy msty jgk suatu ary aku kmbli kat dea blek.. aku rase dea se0rg lah laki yg dalam dunia nehh yg plg2 aku salute.. aku ta pnh jmp laki yg snggup tnggu p0mpuan yg dea syg tuh clash cple ngn org lean..byk2 laki yg aku jmp p0wn ta dew satu yg b0le same cm dea.. sbb tuh aku mcm syg cgt ngn dea.. Agk nye Allah tuh nak uji hubungan kteorg k0t.. dah 2 tahun lebih kte0rg knl ta dew ape yg dpt memisahkan kte kan syggss.. I LOVE U S0 MUCHY MUCHY !!!
 Pasneh kte same2 jage hubungan kte ea syg.. aku jnji aku ta nak jdy cm dlu.. salu cgt maen kan prasaan org.. bia la.. only him in MyHeart.. :)) org nak ckp ape trserahh. . jnji aku ade SYAFIQ ZAIRUL ASRAF se0rg yg aku rase ckup utk memeberi aku segale2nye.. huhuhu.. thats all utk hari nehh. . kl0 ade story agy aku kasi publishh agy ea blogger.. bye2.. :))


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...