Pemuda-Pemudi

Saturday, November 26

|| Menangis ||

Halo Blogger.. hari neh ary yg paling sedeh aku rase.. sbb nye aku menangis aryneh.. tdy telah trjdy nye satu sesi menangis antara aku dan dia..
huem , kaw jahat syg.. knp buat aku mcm tuh.. sanngup tgk aku menangis kan.. dari semalam2 aku diam jea.. aryneh aku dapat menangis mmg puas.. kdg2 kaw macam GILA taw syg.. kaw salu buat aku sket aty , mara n menangis pastuh kaw pujOk.. pastuh kaw ulang balek buat bnde yg same.. kenapa ye syg. .??
tpy aku puas , dapat menangis mcm tuh sekali ngn kaw syg..
tpy kadang2 kaw tuh mcm tak taw pikir.. kaw yg buat salah dulu kaw plak nak angin2 ngn aku..pastuh kaw biarkan aku mcm tuh saje.. bila aku dah menangis meraung cam budak kecik baru kaw nak mngelabah kan..aku rase tuh la senjata yg paling tajam aku bOle kasi kat kaw.. huem.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...