Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Saturday, June 16

NEW :)

Assalamulaikum guys , hari neh aku muncul utk tulis tentang isi hati aku. setelah sekian lama aku tinggal blOg neh tdk berguna. sOri. .kOrg msty rindu nak baca kisah aku..
aku rasa adalah dalam nak dekat setahun jgk aku tak update blog neh kan.. skrg aku nak cerita cket jea.. huem , buat masa skrg aku dok goyang kaki di rumah jea sementara tnggu utk g praktikal. pejamm celik , pejam celik dah sem 5 dah aku study. yg aku tak sabar cuma nak tamat kan pengajian aku jea, pastuh aku mau kejar cita2 aku..
aku harap apa yg bakal aku lalui neh , lebih baik dr yg sblom2 neh.. dan aku cuba mndapatkan yg terbaik dalam hidup neh. i'm nOt perfect person but i try to get the best in my life !! :)
hidup kadang2 mcm roda, ada masa kita kat bawah, ada masa kita kat atas. tpy apabila kita berada di atas jgn la kte sombong dan bongkak ! dan yg itu paling penting! *cuba berpesan pada dri sendiri*
COME ON ! DUNT EVER2 GIVE ON YOUR LIFE :) BE HAPPY..
*mencari apa yg hilang di dalam di hidupku , dan aku taw aku akan terus mncari walau sesukar apa sekali pun*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...