Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Saturday, June 16

3 JUN 2012

HalOo u allz . i'm here to story about weeding my 1st brother. . even , dah lambat lama brlngsung tpy aku rasa masih blom terlambat utk aku share ngn kOrg kann. hehe
pada 3 JUN 2012 Alhamdullilah selamat nye blngsung perkhawinan abg aku yang sulung. .almaklumlah , kelam kabut n busy kan tade mase ank on9 or update blog. huhu
dgn segala rasmi aku sudah menpunyai kakak baru. best jgk laa. huh! masa hari kenduri tuh mmg busy gila sampai tak cukup tangan aku nak melayan *busy bersnap2 gambar jela* huhu :)
org kata aku nmpak cantek pada ary tuh . ececehhh. .nak jgk la kan. hehe
neh mmg 1st time la kan keluarga aku sndri buat kenduri besar mcm neh. bukan selalu. next tnggu abg aku second plak. later baru aku. hahaha. gatai nOoo. *sengih sendri*
Majlis akad nikah plak dah brlngsung pd 31 MAY 2012. masa tuh aku tade. tak jOin majlis pOwn. sebab nye, time tuh aku masih berada di banting. tgh FINAL exam gtu.. huh! tepat jea 1 JUN 2012 baru la aku sampai IPOH.. letih teramatnye lahh.. dah la balik2 tak sempat rehat apa kena buat keje utk persiapan kenduri.. huh! *mengeluh*
tdow jgn cakap la kan. mmg tak cukup la selama 4 malam brturut2. sehari adala dapat tdow 4,3 jam jea. bayang kan la.. tpy tape la. bkn selalu kan. .btw , SELAMAT PENGANTIN BARU buat abang aku. . :)
AKAD NIKAH


KENDURI BELAH PEREMPUAN
time neh masa anta rombongan kenduri belah perempuan kat Pantai Remis. TEMA KELUARGA LELAKI ORANGE :)
 *abaikan org2 dibelakang tuh*hehe

kenduri belah lelaki *rumah aku*
Jemput makan sume.. *time neh kenduri rumah aku lahh*
p/s : sapa2 yg aku dah jemput tak datang.. mmg rugi gila.. haha. btw, its okay :)
cOming sOon tnggu kenduri aku plak. hehehe :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...