Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Saturday, September 8

MY HERO :)

Assalamualaikum guysss ! lama sungguh tak updated blog neh kan . agaknye dah berhabuk2 dah . lama btOi aku tinggal blog neh tak ber-updated. huem , maklum lah , sekarang busy cket . sbbnye dah start keje (praktikal) aku sekarang keje kat PROTON admin Officer kat ctu . busy la cket. siang keje. malam penat udah tidow awl kan . huemm . cuti sabtu ahad jea. time tuh jela aku nak luangkan masa dgn diri sendiri and with MY HERO. sekarang aku dekat ipoh jelaa. tak dok dekat banting dah. sbbnye aku keje kat sini. nty abes praktikal balik sana balik. jauh di sudut hati aku. aku rindu jugak kat banting tuh even kat sana membosankan. bila dah lama tak balik sana terasa jugak bosan tuh kan . tapelaa. its ok for me.. :)
sini aku nak shared cket yg . hero aku stay yg lama k . tade tukar2 dah pown . aku still sayang dye seOrg jea. dah kami tgh berusaha simpan duit nak kawen. ececehhhhh. HAHA :D
yela , dah banyak sekarang neh kawan2 aku dah potong line aku taw. ada yg dah bertunang , kawen , pregnant and ada yg ada anak taw. huemm. aku ntah la taw bila lagi . ada rezeki adelaa nty kan. just berdoa , bersabar nad berusaha apa yg mampu. :)
whatever happend , i'm still love u sO much sayang. :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...