Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Friday, May 31

FINAL EXAM yang MEMBUNUH AKU . grrrr !

hai guysss ! ya Allah .. minggu neh mmg stress lahh dengan final exammm . mmg membunuh lahh . sampai aku migrain tahap max punyaaa ! semalam subject LAW and hari neh subject ACCOUNT plak ! pehhh . LAW punya letih otak tak hilang lagi .kena plak hadap account esok nyaa. mmg aku stress sangat wehh . banyak teori . ini semua bukan makanan aku . mmg berat gila dugaan FINAL EXAM sem akhir nehh . ALLAH . hurmm. tapi alhamdulillah aku boleh jawab . tapi aku tak yakin dengan dua paper tuhh. aku tak menaruh harapan . risau la plak aku kena repeat paper . tanak yaAllah .ini sem akhir. klo boleh tanak balik kolej balik. tapi aku dah usaha yg termampu aku .aku harap Allah bagi peluang kat aku sekali jea utk aku puas dengan ape yg aku dah usaha kan . hurmm. tinggal lagi 3 paper . minggu depan last aku berada di kolej .Tak sabar nak abes study n pergi dari banting neh ! .semoga ALLAH bagi aku sebaik2 kesudahan . AMIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...