Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Sunday, May 19

Konsert VERSUS ! :D



guyssssssss... gila kentunk gempakkk VERSUS . ade tgk tak kat tv9 ? tapi kali neh aku pergi live kat SPACE U8 MALAYSIA 1ST ECO MALL shah alam . betul ke ekk ? mmg best lahh dapat tgk ramai artiss depan mataa . tapi aku tak sempatt bergambar punn, cuma rakam persembahan diorg jea. mcm tak sangka boleh lepas sampai sana tgk konser versus . tapi nak tgk free jea. tayah tiket ape bagai punnn. mmg terbaikk lahh . satu kereta kita orang pergi dalam 5 orang berpandu kan GPS .akhirnya smpai jugak .tadela susah sgt cari SPACE U8 tuu. hahaha. ngam kita orang smpai pukul 9 malam . Live start pukul 9.30 . dapat jugak duduk depan pentas tuuu.tak jauh punn . mmg real lahh . tmbah kumpulan Kristal n Manisfesto vokalist Tomok. mmg the bestt lahh . haha. dah terjeritt2 aku kat situu smpai nak terkeluar anak tekak .ade plak la JAC n FAIZAL TAHIR plakkk timee tuuu. mmg sakan laa aku kannn . ahahahahahah. berpeluh2 jgn cerita lahh . dah mcm batak pun ade . alaaaa. bkn selalu nak ade pengalaman mcm neh kannn .ape2 punn mmg hepi la malam semalam .release tension sebelum nak FINAL . hehe. peacee yawwwwwww . mehh aku share sikit gambar yg adee. hehe :D








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...