Blogger Templates

Pemuda-Pemudi

Sunday, June 9

segalanya akan terungkap di sini .

blogger sayang . mmg aku sedihhh sgt skrgg nehh . sumpah seriously aku sedihh sgt . patot lah dari kat KL tadi aku rasa berat hati sangat nak balik. aku rasa mmg macam tanak balik Ipoh jea tadi . baru barape jamm aku kat ipoh aku dah sedihh. aku nak balik banting . aku lebih rela dok kat rumah 04-03 tuu yg banyak kawan2 daripada aku balik Ipoh. seriously mmg beratt sangat hati . aku perlukan kawan2 utk happy kan aku balik. rinduu korang. aku sedihh. tak kesah dgn cara ape punn aku nak gelak2 ngn kawan2 aku , daripada aku kat Ipoh skrg neh aku seorg2 asyik sedihh jeaa. 
hurmm. kenapa sangup nak fitnah aku hahh ! aku tak fahamm dgn diaa nehh. perasaan naluri aku kuat mngatakan yg kawan2 rumah aku tak mcm tuu. aku hari2 duduk satu bumbung ngn diorgg . aku lebih faham dari dia yang dok jauh dgn akuu ! 
sebelum aku pergi dari rumahh tuu , kami dah buat meeting berkumpul satu rumah . time tuu semua dah bermaafan2 smpai brpeluk2 n nangis2 mcm budak2 dah. tak mungkin yg kawan2 aku aku cakap aku belakang2 . diorg tuu bukan mcm budak2 rumah lama aku . perangai jauhh berbeza nyaa . agak2 la kalau nak memfitnah sekali punn. sampai maen nama Allah .pehhh. berani nya kau kannn. kau tahu kan dosa memfitnah sama macam membunuh orang . kalau mcm tuu baik kau bunuh aku jea abes cter tade aku sakit hati lagi .malah aku terus lenyap dari dunia neh. tade beza nyaa kann. tergamak betul kau ! kalau betul kau tuu berkata jujur ape salah nye kau bagitahu sape kawan rumah aku yg cakap aku bukan2 tuu. neh kau rahsiakan nampak sangat yg kau tuu menipuu. aku tak taw dia sape mcm mne aku nak explain satu2 yg budak rumah aku mcm mne . kau kenal luar dalam ke kawan2 rumah aku sampai kau nak percaya kata2 dia ? kot2 orang tuu pun fitnah aku kat kau .kot2 dia tipuu kau . mne kau nak tahu ? kau tak kenal dia sbenarnye2 kan *itu pun kalau betul lahh yang ade orang yang bagi tau kat kau pasal aku tuu* kau dah tade point kau tuduh aku macam2. kawan2 satu bilik aku lebih kenal aku ,diorg hari2 ade ngn aku. aku g mne aku buat ape. aku keluar ngn sapee semua diorg taw. kau nak cakap aku keluar ngn jantan ? aku keluar bukan berdua. keluar ramai2 . wani punn ade sekali . kalau kau tak buat aku tension tadenye aku nak abes masa keluar ngn diorg . kalau kau  nak kan ketenangan aku pun nak jugakk. jgn nak pentingkan diri sendiri ye ,, tolong lahh..

isu kekasih gelap plak ??
pasal neh plak , aku boleh cakap yg aku mmg tade kekasih gelap ! okay . Allah saksi yg aku berkata benar .dia lebih percaya kan apa yg aku tulis di media sosial tanpa siasat atau nampak ngn mata kepala dia . kalau nak percaya tu kena ade tempatnyaa. ini benda tak betul nak jugak percaya. bila benda tu betul tanak plak percaya kann. yg neh lagi satuu aku tak fahammm. hmmmmm. dont know how to say lahh. dia boleh check segala inbox application sosial yg aku ade . ade ke tak jantan laen . dlm inbox nset neh hanya mesej gaduh2 dari dia jea. kadang2 delete semua nya sbb aku tanak baca ,sakit hati aku lagi jea . aku tulis kat blog sebenarnye cerita tuu satu pun tak betul . dan aku sengaja nak tgk sejauh mne cerita tuu boleh tersebar. dan aku jugak nak tgk sejauh mne dye nak mmpertahan aku dan mmpertahan hubungan neh ! aku nak physco dia je sebenarnya.. itu cerita sebetulnyaa. nampak nya ternyata ramai yg stalker aku . dah kantoi kat situu. diorg yang percaya tuu semua bodoh ! seriously , sekarang aku mengaku yg aku sayang dia seorang walaupun dia dah buat aku macam2 sepanjang 3tahun aku sambung pengajian aku kat banting. aku rindu dia. kalau boleh aku mmg nak jumpa dia . tak kesah la kalau jumpa gaduh sekali pun, tak kesah la jumpa dia sepak n nak pukul aku ke. janji aku lepas hajat yg aku dah jumpa dia . lepas tuu ,kalau aku mati sekali pun aku terima. sbb aku puas aku dah jumpaa dia . hurmmm. niat aku lepas neh aku nak kerja ,lepas tuu aku nak sambung degree . aku nak belajar jauh2 lagi .dan aku nak tukar no . kalau boleh . sbb sekarang mmg aku nampak yg dia betul dah tak sayang kan aku lagi . hurmm. sudah lahh *menaip sambil menangis* :'(



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...